igra pati od pregrst 'decijih bolesti' i to je fakat, ali i pored toga je jedinstveno osvezenje u moru megalomanskih kompanija i izdanja, pa vi vidite u kom stanju je igracka industrija:) u svakom slucaju, doziveli su veliki uspeh, tako da mozemo da se nadamo da se nece iskvariti (mada cujem pare ljude kvare) i uraditi nastavak ili neki sledeci naslov jos bolje nego drakensang.
minus:
-sve ovo sto ste nabrojali, mada, kad se naviknes, nije frka kvestovati, ali da, trebalo je to komotnije da se izvede. u stvari, sta ja serem, smara za medalju, secam se samo kako se sneveselim kad mi kaze 'idi na zvezdaru, tamo ti je to i to', a ja nemam pojma de je zvezdara i sve ckiljim u onu mapu i pokusavam da procitam ona slova od tri piksela.
-kamera kad postoji plafon. sunce ti jebem, ono je strasno:)
-fajt ima mnogo prostora za poboljsanje, ne moram ni da nabrajam.
plus:
-okruzenje. jedna od retkih (kad malo razmislim, mozda i jedina
) igra u kojoj sam spontano isao po krajoliku i, bukvalno, virtuelno setao u prirodi:) nekako je bas prijatno i kul. nigde to nisam radio, jednostavno, to mi nije ulazilo u opis igranja igre, uvek sam se cudio ljudima koji se setaju po oblivionu i gledaju planine. a ovde mi je bas bilo osvezavajuce, ko da sam izasao u bastu neku:)
-atmosfera. vezano sa ovim prvim, atmosfera jeste standardna, najstandardnija moguca genericka fantasy muckalica, medjutim, nekako je sve to umuckano kako treba, nije usiljeno ko dnd u nwn recimo - dobro, sad se sretni s trolom(tm), onda tu pred kraj naidji na crnog zmaja(tm), ako slucajno sretnes dva zmaja, nema sanse da oba budu crna, moramo da vitlamo licenciranim stvorenjcima do besomucnosti:)
-kvestovi - dobro, ovo nije sad nesto fantasticno, ali je fino, iskreno, prijatno sam se iznenadio sto sam vise srao s ljudima nego se fajtao sa pacovima.
...TAJ RAD...