[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - GROZNICA CEKANJA - Kad ce taj PLES bre!!! 12.7.2011.
Ali on ne bloguje tako. To sto fanovi ocekuju da on zavrsi za dva dana od kada kaze da je lepo napredovao je njihov problem. A u poslednje vreme je pomenuo svega par puta, i to nikako nije implicirao da samo sto nije zavrsio. To sto fanovi u svaku glupost koju kaze ucitavaju sve i svasta, to je njihov problem, ali reci da Martin svakih mesec dana zajebava fanove da samo sto nije zavrsio, nije posteno ni tacno. Tacno je da je dao par predvidjanja tokom godina koja nije ispostovao, tacno je da oteze, ali vi reagujete kao da on namerno zajebava ljude. A reagovao sam zato sto mi smeta toliko pljuvanje po coveku. Ne, ne znam ga, ali bojim se da dovoljno redovno pratim blog da mogu da iznesem neke pretpostavke, povezem neke cinjenice i uklopim u ono sto je govorio po raznim intervjuima. I ne, moj post se ne odnosi samo na tebe, Cico, iako jeste nastao isprovociran tvojim. Daleko od toga da si ti jedina, kao sto i Pauleta dokazuje,a i gomile drugih ljudi. Previse je rasiren taj stav da se prodao za pare i da je to jedino do cega mu je stalo i da samo muze fanove i podjebava ih, baca im mose da vidi hoce li da se naloze. A Martin voli svoj fanbase, dokle god fanovi ne postanu previse arogantni i pocnu da ga zasipaju zahtevima. Sto su ljudi uradili prakticno odmah posle Gozbe, delimicno usled nezadovoljstva.
Mislim da je ono sto je Martin trebalo da uradi mozda da bi zadovoljio fanove, jeste da stavio progression bar kao Brandon Sanderson, sa procenom koliko mu je ostalo do kraja. Mada onda bi ga verovatno fanovi jahali ako se progression bar ne bi vidno pomerao. Fanbase je pucina jedna grdna. Ne moze mu se udovoljiti sta god da radi.
Let your blows fall because faith is my shield and valor is my sword
A knight is sworn to valour His hearth know only virtue His blade defends the helpless His might upholds the weak His words speak only truth His wrath undoes the wicked
Democracy dealers provide us with pain In the eyes of our butchers we all are the same The Crescent, The Cross, all the gods failed No one can save us, we're already dead
Meni je samo krivo što Martin izgleda ne uvidja da su svi ti emocionalni izlivi i prozivanja u suštini prikrivena izjava ljubavi serijalu. To kao piscu može samo da mu laska.
Za one koji jos nisu videli, njegova editorka cita random delove iz celog rukopisa, mild spoilers ahoy:
A knight is sworn to valour His hearth know only virtue His blade defends the helpless His might upholds the weak His words speak only truth His wrath undoes the wicked
Galjak, mislim da nema potrebe da se ponovo poteže ta tema, sada kada smo došli do katarze preko Kvininog spenkovanja Adua. Knjigu ću nabaviti preko amazona.
Uzgred, šta mislite, koja je poslednja reč u knjizi (urednica kaže da počinje na d)? Ne mogu da se odlučim izmedju dead i dragon.
Ja cu i sa Amazona i sa Bookdepository-ja. Jednu za sebe, jednu za devojku, pa koja pre stigne. A ako izadje slucajno pirat pre nego sto odem na more, jbg, stampam. Ko ce da ceka do posle mora.