[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Koji ste vi lik iz Silmariliona?

Koji ste vi lik iz Silmariliona?

Diskusija o postanku, istoriji i geografiji Srednje zemlje...

Moderatori: alcesta, Aradela, Fingon

Re: Koji ste vi lik iz Silmariliona?

Postod M'hejl u Sre Maj 07, 2008 7:58 pm

Ja sam u kvizu ispao Turin Turambar...... ::D::
Fingolfin, the High Elf
75%
Turin, the Man
75%
Morgoth, The Black Enemy
56%
Dwarf of Nogrod
50%
Glaurung the Dragon
50%
Feanor, the High Elf
38%
Luthien, the Elf Maiden
38%
Orc or Troll
31%
Domace,a nase!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Apr 06, 2008 2:48 pm

Postod Dirael u Ned Maj 18, 2008 3:01 pm

Evo mene:
You scored as a Luthien, the Elf Maiden
You are most like Luthien. You do what you desire and sacrifice everything for it. Love is very important to you. You are close to nature.
Fingolfin, the High Elf
81%
Luthien, the Elf Maiden
81%
Glaurung the Dragon
75%
Turin, the Man
38%
Morgoth, The Black Enemy
38%
Dwarf of Nogrod
31%
Orc or Troll
19%
Feanor, the High Elf
19%

Uuuu najviše kao Fingolofin i (grrr) Lutjena...

I'm not always right, but I'm never wrong.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Mar 09, 2008 3:28 pm

Postod Conius Schischkabab u Ned Maj 18, 2008 5:18 pm

E, a skontaj ovo:

You scored as a Luthien, the Elf Maiden
You are most like Luthien. You do what you desire and sacrifice everything for it. Love is very important to you. You are close to nature.
Luthien, the Elf Maiden 88%
Glaurung the Dragon 75%
Morgoth, The Black Enemy 75%
Fingolfin, the High Elf 75%
Dwarf of Nogrod 56%
Turin, the Man 56%
Feanor, the High Elf 44%
Orc or Troll 38%
Civilizacija je način pribavljanja i raspodele govedine, žita i vina.
Religija je način odnosa sa natprirodnim.
Umetnost je način oblikovanje sveta u lepšu stvarnost
Kultura je način integracije svega toga u jednu celinu.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Apr 30, 2006 4:36 pm

Postod Dirael u Ned Maj 18, 2008 6:13 pm

LOL :genije:

I'm not always right, but I'm never wrong.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Mar 09, 2008 3:28 pm

Postod Agarvain u Ned Jun 01, 2008 10:40 pm

Ima još jedan link sa testovima npr. koji ste lik iz družine prstena ili koji ste od valara.
Ispalo mi je da sam Fingon ::EE2:: jedva sam se setio ko je to...
A Túrin Turambar turun ambartanen!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Jun 01, 2008 9:28 pm

Postod Naurion u Pon Jun 02, 2008 8:34 am

You scored as a Feanor, the High Elf
You are more like Feanor. You have to have the best things in the world. You make rash decisions and bravely defend them without thinking. If it were possible, you would spontaniously combust.
Luthien, the Elf Maiden
75%
Turin, the Man
75%
Glaurung the Dragon
75%
Feanor, the High Elf
75%
Fingolfin, the High Elf
63%
Dwarf of Nogrod
63%
Orc or Troll
50%
Morgoth, The Black Enemy
38%
i nije daleko od istine:)
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Avg 27, 2006 11:37 am

Postod Fingon u Pon Jun 02, 2008 7:16 pm

Let the Sunshine In!!

Nute Gunray, viceroy of the Trade Federation, stood trembling in an alcove, blood-tinged tears streaming down his green-mottled cheeks. "The war...," he whimpered. "The war is over—Lord Sidious promised—he promised we would be left in peace..."
"His transmission was garbled." The blade came up. "He promised you would be left in pieces.''
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Avg 30, 2002 12:00 am

Postod Agarvain u Pon Jun 09, 2008 1:29 pm

A Túrin Turambar turun ambartanen!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Jun 01, 2008 9:28 pm

Postod Fingon u Sre Jun 11, 2008 7:22 pm

Dobro ajde, 4 za trud rad i zalaganje :)
Let the Sunshine In!!

Nute Gunray, viceroy of the Trade Federation, stood trembling in an alcove, blood-tinged tears streaming down his green-mottled cheeks. "The war...," he whimpered. "The war is over—Lord Sidious promised—he promised we would be left in peace..."
"His transmission was garbled." The blade came up. "He promised you would be left in pieces.''
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Avg 30, 2002 12:00 am

Postod ele u Čet Okt 30, 2008 11:29 pm

Jedini lik iz Silmariliona sa cijim se karakterom i osobinama mogu poistovetiti je Elendil,i najvise zalim to sto o njemu nije vise pisano i nije obracano toliko paznje kroz sva Tolkinova dela. Ipak je on bio najveci kralj ljudi na Srednjoj Zemlji,i za razliku od Gil-Galada o kojem ima dosta vise podataka,o Elendilu Vorondi se malo toga konkretnog napisalo.
Out of the Great Sea to Middle Earth I am come,and in this place will I abide and my heirs,unto the ending of the world.

His sword was long, his lance was keen,
his shining helm afar was seen;
the countless stars of heaven's field
were mirrored in his silver shield.
But long ago he rode away,
and where he dwelleth none can say;
for into darkness fell his star
in Mordor where the shadows are.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Jan 15, 2008 5:00 pm

Postod Aradela u Sre Mar 11, 2009 3:38 pm

Kazes mi da moram da nestanem
Kao cvece koje negujem
Nista od mog imena da ne ostane
Nista slavno da ne postane
Ali jos su mlade baste koje zalivah
Pevace se opet pesme koje pevah.

moj blog http://doktorkabg.blogspot.com/[/color]
Korisnikov avatar
tresnje
tresnje

Pridružio se: Ned Jan 13, 2002 12:14 am

Postod Inglor Anarion u Uto Sep 01, 2009 10:03 pm

You Scored as Dwarf of Nogrod
You are most like a Dwarf of Nogrod. You are not always trusted, especially around valuables and this greed can sometimes lead to trouble. You have little fear of the dark, heights, or small spaces. You like to work in teams.

Dwarf of Nogrod
75%
Fingolfin, the High Elf
75%
Luthien, the Elf Maiden
75%
Turin, the Man
56%
Feanor, the High Elf
38%
Glaurung the Dragon
38%
Orc or Troll
31%
Morgoth, The Black Enemy
0%
skoro potpuno tacno ::D::
"Ganci,Ganci vi ste ovde stranci"
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Dec 26, 2008 3:08 pm

Postod Thranduil u Sub Dec 26, 2009 11:38 am

Fingolfin Kralj Visokorodnih vilenjaka
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Dec 01, 2008 11:55 am

Postod Olyvar u Sub Jun 12, 2010 9:51 am

Maeglin, sa svim manama i vrlinama, iako je verovatno omrazen, meni je taj Crni vilenjak zlosretne sudbine veoma drag
Član
Član

Pridružio se: Pet Jun 11, 2010 10:08 pm

Postod telperion u Pon Nov 01, 2010 11:45 pm

Moj lik je Lutjena!!! :da:
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Nov 01, 2010 2:19 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Silmarilion