[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Vestacka inteligencije ?!?

Vestacka inteligencije ?!?

Sokrat, Platon, Aristotel, Toma Akvinski, Frensis Bekon, Džon Lok, Rene Dekart, Imanuel Kant

Moderatori: Dain, S

Postod genije narcis u Čet Nov 27, 2003 5:44 pm

Ma slobodno prokomentarishi samo bez vredjanja.
Life is just blah blah blah. We hope for blah, and sometimes you find it, but mostly it's just blah. Waiting for blah, hoping you're right about the blahs you made. And just when you think you've got the whole blah damn thing figured out and we're surrounded by the ones we blah..

Death shows up... and blah blah blah
Korisnikov avatar
bambus
bambus

Pridružio se: Sre Jun 19, 2002 10:39 am

Postod Arian u Uto Dec 02, 2003 10:26 pm

... gave me the perfect opportunity to listen and observe. Not to what people told me, which naturally was of no interest to me, but to whatever it was they were trying to hide. I practiced detachment. I learn how to look cheerful while under the table I stuck a fork onto the back of my hand. I became a virtuoso of deceit. I consulted the philosophers to find out what to think, and novelists to see what I could get away with, and in the end it all came down to one wonderfully simple principle: win or die.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 14, 2003 3:00 am

Postod Dain u Sre Dec 03, 2003 2:15 am

"Willing is not enough, we must do. Knowing is not enough, we must apply."

"I don't like jellyfish, they're not a fish, they're just a blob
They don't have eyes, fins or scales, like a cod
They float about stingin' people in the seas
An' no one eats jellyfish with chips and mushy peas.
Get rid of them!"
Korisnikov avatar
Dain
Dain

Pridružio se: Uto Jun 18, 2002 7:07 pm

Postod Tullamore u Sre Dec 03, 2003 12:16 pm

Oblačić

Oblačići nebom plove sanjivi,
kukuruzi već se beru na njivi,
na put spremna roda s`krova klepeće,
gledajte me kada dodje proleće.

O i da ne zaboravim...
Kumulusi su moji omiljeni oblaci. :D
Korisnikov avatar
oblak
oblak

Pridružio se: Čet Apr 04, 2002 10:21 pm

Postod Eladan u Pet Dec 05, 2003 11:40 am

Tvoj poslednji pasus je glavni razlog zašto se razmišlja o AI. Naime, AI se vidi kao ispomoć u raznim projektima koji bi trebali da nam olakšaju/produže život i podignu standard
...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Pridružio se: Pet Jul 12, 2002 7:16 am

Postod Tullamore u Ned Dec 07, 2003 10:00 pm

Oblačić

O i da ne zaboravim...
Korisnikov avatar
oblak
oblak

Postod Eladan u Pon Dec 08, 2003 11:24 am

...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Tullamore u Pon Dec 08, 2003 3:20 pm

Oblačić

O i da ne zaboravim...
Korisnikov avatar
oblak
oblak

Postod Eladan u Uto Dec 09, 2003 9:35 am

U toku narednih 10-tak godina mogao bi se desiti prvi ozbiljniji proboj
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Arian u Uto Dec 09, 2003 12:45 pm

... gave me the perfect opportunity to listen and observe. Not to what people told me, which naturally was of no interest to me, but to whatever it was they were trying to hide. I practiced detachment. I learn how to look cheerful while under the table I stuck a fork onto the back of my hand. I became a virtuoso of deceit. I consulted the philosophers to find out what to think, and novelists to see what I could get away with, and in the end it all came down to one wonderfully simple principle: win or die.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 14, 2003 3:00 am

Postod Eladan u Sre Dec 10, 2003 9:21 am

Verovatno si u pravu, ali uvek ostaje sumnja kako onda ti to znaš
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Tullamore u Sre Dec 10, 2003 3:34 pm

Oblačić

O i da ne zaboravim...
Korisnikov avatar
oblak
oblak

Postod Eladan u Čet Dec 11, 2003 8:32 am

A, ne, ne, Mesec je definitivno odrađen. To i nije neki poseban poduhvat. Ako posle svih ovih godina ne možemo da se prošetamo jednom tako bliskom nebeskom telu, šta onda očekivati od osvajanja kosmosa
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Tullamore u Čet Dec 11, 2003 7:44 pm

Ne ne ne mesec je osvojen ali mislim da je onaj put namestem je je bila trka ko ce biti prvi na mesecu,Ameri ili Rusi...
Ameri su izlazirali a tek su onda posle bez panike sleteli na mesec....
Oblačić

O i da ne zaboravim...
Korisnikov avatar
oblak
oblak

Postod Altaon u Čet Dec 11, 2003 10:52 pm