od Bloodraven u Sub Sep 24, 2005 11:20 pm
Ovo će biti dugačko:
Exp progresija i featovi na svakom trećem nivou su identični kao i u svim ostalim d20 sistemima, ono što je novo je izuzetno mala količina HP-a koja se dobija po nivoma, svaka klasa na prvom nivou dobija veću količinu Knave 6, Noble 8, Man-at-arms 10 itd.
a na ostalima mnogo manje, Raider i Man-at-arms dobijaju 3, ostale klase dobijaju 2 ili 1 (naravno +con modifier).
Ability Scores
Strength - snaga više ne utiče na meele to hit roll već samo na damage, str checks, str based skills.
Dexterity - takođe ne utiče na ranged to hit ali utiče na: armor class, initiative, dex checks, dex based skills, reflex saves.
Constitution - HP/level, Fortitude saves, Shock Value, (urgh mrzi me da se stalno ponavljam, svaka karakteristika naravno utiče na svoj check i skillove koji se temelje na njoj)
Inteligence - Skill points/level
Wisdom - Will saves
Charisma - Inluence/level
Interesantna stvar je i Shock Value koja je jednaka polovini konstitucije, ako lik pretrpi više damage-a nego što je njegov shock value mora da prođe fortitude save DC 12 + damage iznad njegovog shock value-a. Ako ne prođe save lik pada u šok koji traje onoliko rundi za koliko je save podbačen. Ukoliko je napad izvršen oružjem koje probija kožu postoji opasnost da lik dobije serious injury koja izaziva krvarenje i izuzetno ju je teško izlečiti, redovna heal(physic) veština samo usporava krvarenje.
Borba se rešava tako što se napadačev rezultat d20+BAB+modifiers upoređuje sa braniočevim d20+defence bonus+shield bonus+other modifiers. Ako je napadačev rezultat veći napad je uspeo i branilac prima damage-damage reduction svog oklopa, ukoliko branilac pobedi napad je blokiran, izbegnut, pariran ili šta već.
Takođe su tu i dve seta pravila za zamor(fatigue), u prvom likovi se mogu zamoriti samo kada prvi put u rundi bacaju napad i odbranu, kada vrednost na d20 bude ispod njihovog fatigue treshold-a (Armor check penalty za oklop i štit +1 za two handed oružja +1 ukoliko ne zna da koristi oružje ili oklop (nonproficient)). Fatigue treshold može biti i 0 a likovi na konjima se ne umaraju.
Drugi set pravila podrazumeva da će se svi likovi vremenom umoriti tako da je fatigue treshold broj rundi koje lik može izdežati bez umora. Fatigue treshold se u ovom slučaju računa ovako : 5+(con modifier*2)-armor check penalty +4 ako lik jaše. Minimum FT-a je 1.
Hmm... kraće je nego što sam mislio ,dobro nema veze, toliko od mene za sada.
And I like making the speeches that are obligatory at such occasions as these. They present such golden opportunities. A podium. A captive audience. A license to say whatever is on my mind. I can bore you to tears by reading my mail, indoctrinate you with my political views, regale you with bloodthirsty and embarrassing anecdotes about my friends. Other writers do all of these things. Not me, though.
A Guest of Honor speech can be used for a much more noble and uplifting purpose.
To get revenge.
George R.R. Martin Guest of Honor speech: Othercon III, College Station, Texas