[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Reymond E. Faist

Reymond E. Faist

Koje ste čitali i šta biste preporučili

Moderatori: High Duke, rinsvind

Reymond E. Faist

Postod Shcke u Sre Sep 12, 2007 9:50 pm

Jeste li proguglovalo koliko ovaj tip ima knjiga, a koliko smo mi preveli. A tek koliko nam treba da prevedemo jedan deo.
Sta mislite, ako nastavimo ovakvim tempom, koliko ce nam trebati da prevedemo sve?
Član
Član

Pridružio se: Sre Sep 12, 2007 9:45 pm

Postod Egon Zmaj u Čet Sep 13, 2007 3:02 pm

U njemu je svuda rasuta duša,
po celom svetu deca i ljudi,
a grad iznad reka stoji ko kruna,
danju me veže, noću me budi.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Mar 17, 2006 3:23 pm

Postod mnb u Pet Sep 14, 2007 12:50 am

Slika

Luk ( Van Hansis ): To sto smo imali, bilo je tako kratko ali i tako dobro i nikada necu to zaboraviti...Ali ako ostanes sa mnom sva ce vrata biti zatvorena. A ako i budu otvorena, moja kolica nece moci da prodju kroz njih...

Noa ( Dzejk Silberman ): Da probam da ti objasnim u terminima koje ces razumeti: Snajder... you're full of it.
Član
Član

Pridružio se: Sre Sep 20, 2006 11:39 am

Postod Perin u Sub Sep 15, 2007 1:40 pm

Sto se tice Fajsta, on ti je kao i Edings...ko pocinje da cita fantasy bolje da krene od njih nego od Bruksa, to je bar moje misljenje...ali kad se malo upustis u fantasy literaturu onda moras prec' na bolje pisce, sa boljim idejama...meni se jedino od Fajsta, i sto se tice klasicnog EF svidja Carobnjak: Segrt i Carobnjak: Majstor...sve ostalo je bezze :!:
Književni prikazi, osvrti, eseji, kritike: http://klub-knjige.blogspot.com/
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Mar 07, 2005 4:17 pm

Postod Valheru u Uto Sep 25, 2007 5:50 pm

pa.. iskreno nije nishta preterano. ali procitao sam sve i riftwar i riftwar legacy.. serpent wars i emipire... sve je to na isti kalup.. nije da mi se ne svidja.. ali vec posle rftwar lgcy citas nako preko one stvari.. mada da su mi pugove moci ne bih se bunio :D
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Jan 31, 2006 3:35 pm

Postod Egon Zmaj u Ned Okt 07, 2007 10:23 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Roland Deschain u Pon Okt 08, 2007 6:15 pm

Aleluja ! :)
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Jan 14, 2006 6:06 pm

Postod Shieldmaiden u Pon Okt 08, 2007 9:25 pm

Od Fajsta sam pročitala samo roman Faery Tale koji uopšte nije loš. Oduvek sam bila slaba na bilo šta što potseća na "San letnje noći", pri tom je knjiga zabavna, ima pregršt manje poznatih motiva iz britanske mitologije i jeziva je taman koliko treba, a i dopada mi se što je za promenu u pitanju samostalno delo, a ne početak neke na silu razvodnjene sage od više delova. Čini mi se da više niko ne piše fantastiku ispod 3 dela. :|
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 8:54 pm

Postod Perin u Uto Okt 09, 2007 3:36 pm

Pa probaj sa Sean Russell...on pise dosta duologija...kao recimo brother initiate duologija...ona je extra
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod mnb u Pet Okt 12, 2007 11:03 pm

Slika

Luk ( Van Hansis ): To sto smo imali, bilo je tako kratko ali i tako dobro i nikada necu to zaboraviti...Ali ako ostanes sa mnom sva ce vrata biti zatvorena. A ako i budu otvorena, moja kolica nece moci da prodju kroz njih...

Noa ( Dzejk Silberman ): Da probam da ti objasnim u terminima koje ces razumeti: Snajder... you're full of it.
Član
Član

Pridružio se: Sre Sep 20, 2006 11:39 am

Postod Perin u Sub Okt 13, 2007 10:00 am

Ne, ne....ova duologija je posebna, cini mi se da nema veze sa njegovim ostalim delima...bar ne sa swans trilogijom...smestena je u neko kinesko okruzenje...mislim da bi ti se Rasel svidio mnb, jer on dosta naglasak stavlja na likove pa mu je zbog toga radnja malo spora...

evo sta je on napisao o tome:

When I began The Initiate Brother (originally called A Journey to Seh) I was looking for a way to write fantasy without producing yet another Tolkien imitation. I was fairly knowledgeable (I mistakenly thought) about the history and literature of Japan and China and decided to set a book in an imaginary Asian world drawn from those sources - just as Tolkien had drawn from Norse sagas and the Finnish Kalevala.

I knew that the Japanese were not indigenous to Japan but had come from the continent somewhere (no one knows where) so I postulated a very ancient continental empire where Chinese and Japanese influences could be credibly blended.

I was strongly influenced by the Tale of Genji, the old Samurai epics, T'ang dynasty poetry, and books like Journey to the West.

a evo sta su na amazonu rekli za nju:

1. In this story, the young monk Shuyun becomes an adviser to the powerful nobleman Lord Shonto. Both become effectively enemies of the corrupt Emperor without being willing to go into open opposition, since Shonto has no desire to ascend the throne himself. Sent to a frontier province, they discover that a new leader has unified the tribes of the desert (Mongols) and is preparing a major invasion of Wa. Various subplots deal with corruption in Shuyun's Botahist (Buddhist) order and the political and romantic intrigues of the imperial Court.

2. "The Initiate Brother" is not for the casual reader. It took me a few tries to get into this book as it was so different than my expectations. However, once I was able to absorb into the story it became clear to me that this book was definitely a keeper. As in the classic story of Dune by Frank Herbert, this book as all about "plans within plans".

The setting is the nation of Wa, which is an amalgam of Asian societies (particularly China and Japan). Although the story appears on first glance to be about a gifted young Botahist (Buddhist) Monk, the story is really about power; the wielding and aquisition of it. The Empire of Wa has recently been overthrown by a new family and the new Emperor is fearful of the same. A new religion (essentially Christianity) has become in vogue and the Botahist order, in an attempt to keep their faith as the primary belief system of Wa, sends out a young monk named Shuyun; idealistic, and amazingly gifted in martial arts, meditation and the ability to slow time. He is to be the new spiritual adviser to Lord Shonto a powerful Lord and brilliant strategist and also an avowed Botahist believer. Shuyun is meant to be a pawn and spy for his order which is fearful of dissolution, but the young monk's eyes are opened to a new world and he learns quickly that all is not as it appears. This faithful, simple young man comes to doubt the very doctrine that he has been schooled in since he was a toddler. He suspects that the ancient texts have been changed in order that the Botahists can gain power. All of this along with court intrigue, assassinations and the threat of a new invasion of Wa by an unstoppable hoard of Barbarians from the outer regions.

Eto, nadam se da je to dovoljno...mada, moram priznati, puno je bolje kada se knjiga procita...vjerujte, necete se razocarat' :)
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod caliburn u Sub Okt 20, 2007 10:00 am

"Magician", "Silverthorn", "Darkness at Sethanon" i "Fairy Tale" su jedine stvari od ovog pisca koje treba pročitati. Ja sam pokupovao par ostalih serijala ("Serpent War", "Krondor"), pošto su išli uz veliki popust ako se uzima preko 10 knjiga. Kakva greška! Jeste da sam popunio metar dužni police za knjige sa EF-om, ali ostale knjige su toliko slabe sa neuverljivim likovima, dosadnom pričom i engleskim jezikom na nivou osnovne škole. Za razliku od "Magician"-a za "Krondor" serijal nisam imao potrebu da uzmem rečnik u ruke NIJEDNOM (i to ne zato što sam vrsni poznavalac engleskog jezika). Ono što je zanimljivo jeste da je po mom mišljenju srpski prevod bolji od originala (da, znam, mislio da sam da ovako nešto verovatno nikad neću napisati).
"...i opet će, i opet će,
robovati neće!"

to redL: Moja čarobna gospo od Jantara, za tebe bih ubio i umro, sa osmehom na usnama i srećom u srcu!

Slika
Slika
Slika

Član
Član

Pridružio se: Sub Maj 31, 2003 10:42 am

Postod Egon Zmaj u Sre Okt 24, 2007 1:27 pm

Izašao je poslednji(četvrti) deo serijala Ratovi kapije sveta, odnosno Tama iznad Setanona. Cena je 584 dinara.
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Elderane u Sre Okt 24, 2007 2:48 pm

"It was a good time for
all creatures of the earth,
but fate decreed that the dark