[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Pain Of Salvation

Pain Of Salvation

Šta vam se sviđa, ne sviđa i aktuelna događanja

Moderatori: GilGaladriel, genije narcis, Queen of the Reich, Nienora

Re: Pain Of Salvation

Postod Nienora u Uto Apr 27, 2010 10:32 pm

Haha, e super, taman da nadjes na prethodnoj strani onaj link o kom sam ti pricala, posto sam naravno zaboravila da ti posaljem :oops:

:D
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 18, 2005 9:57 pm

Postod Imrahil u Uto Apr 27, 2010 10:51 pm

Haha, a ja bas hteo da te pitam za link :) sad cu da preslusam, vaaaaaaaaljdaaaaaaa ce da zvuci na nesto...

edit: a mozda se i ja previse nadam...

preslusao prve cetiri i nemam zelju da slusam dalje, mozda sutra. mada, sisters i ne zvuci tako lose, ali dzabe, nije to ono sto ja zelim da cujem...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Sep 14, 2008 9:58 pm

Postod Draugdur u Sre Apr 28, 2010 4:19 pm

Ajd da se i ja kao novopečeni PoS fan oglasim :mrgreen: Istina, Sisters zvuči dosta drugačije od većine njihovih pjesama, ali to ne znači da ne valja. Naprotiv :da: (upravo slušam već treći put u zadnjih pola sata :feler: )
Here lies Firedorn, a hero in bed.
He once was alive, but now he's dead.
The last woman he bedded, turned out a man
and crying in shame, off a cliff he ran.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Maj 24, 2004 10:50 am

Postod Nienora u Pon Maj 10, 2010 6:43 pm

Novi POS, nedelju dana ranije, woohohooo :mrgreen:
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Nienora u Uto Maj 11, 2010 6:24 pm

Jujuju, sto se meni svidja ova pesmica Sisters :shocked: :da:
Lyrics je malko (MALKO) bolestan, i diiiiiiiiiivno se uklapa u depresivnu atmosferu pesme :P
Ocju da svako ko je sebe ikada nazvao fanom POS-a pusti pesmu i ovaj tekst lepo nauchi napamet do sutra :zena:

Btw, negde sam procitala da je pesma posvecena izvesnoj Elin Iggsten.
Nemam pojma ko je ta, al na googlu moze samo da se nadje njen fejsbuk, i cik pogodite - jedini zajednichki prijatelj nam je Daniel :feler:

Sisters

When all are dizzy and happy from too much wine
I leave the party behind
To be alone with my thoughts and this spinning mind
Through this cold night
But there she stands

And she walks like you
And she smiles almost like you
A child of the wild just like you
Yes.

For a second I think I get a glimpse
Of the real her, behind
She's warm and fragile
With smiles that reach to her eyes
But just this moment,
A change so sublime

If she looked me deep into my eyes
And softly asked me too
I'd be in her bed and in her flesh
And waste a life I knew

So I hold my breath and close my eyes
And focus on the wine
Let this trembling moment pass us by
So I could say goodnight

But then, an impulse
I almost touched her face
Before I pulled back my hand
And we get nervous
We laugh and she spills her wine
Both so awkward, for what's on our mind

And she talks like you
And she smells almost like you
A child of the wild just like you
But she's not all you
Even strives not to be you
Just like every sister would do

And perhaps it's the want
Of you in her eyes
But I want her this one single time
...Just this one time

If she looked me deep into my eyes
And softly asked me too
I'd be in her bed and in her flesh
And waste a life I knew

So I hold my breath and close my eyes
And focus on the wine
Let this trembling moment pass us by
So I could say goodnight

If I'd looked into her eyes
And softly asked her too
She would give herself and give her flesh
And waste a life she knew

So we hold our breath, and close our eyes
And take a sip of wine
But this thirst has emptied every glass
And we should say goodnight

...God, help me say goodnight.
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Imrahil u Sre Maj 12, 2010 4:35 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Sep 14, 2008 9:58 pm

Postod Nameless One u Čet Maj 13, 2010 10:05 am

Only time I hear you take the name of the Lord
is when you're tied to the bed with your face against the headboard :wink:

CU-RI-O-SI-TY! Kako je dancy :)))
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Mar 17, 2001 12:44 am

Postod Daemon Blackfyre u Sub Maj 15, 2010 12:17 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Avg 13, 2004 3:08 pm

Postod Nienora u Sre Mar 30, 2011 6:53 pm

http://www.youtube.com/watch?v=aUEqMjrZ ... r_embedded

Okeeeeeej, novi spooooooooot, pre par sati objavljen... ovaaaaaj ::EE2::
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Nienora u Sre Mar 30, 2011 6:55 pm

elem, ako bi dolazili ponovo u Srbiju, trebalo bi da svrate do Kovina.
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Pauleta u Sre Mar 30, 2011 7:19 pm

a da nisu oni malo prsli, a :?
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Okt 05, 2004 4:47 pm

Postod Pauleta u Sre Mar 30, 2011 7:43 pm

JEBOTE ZIVOT Sta drzi ono u rukama?!?!
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Nienora u Sre Mar 30, 2011 8:13 pm

Srce jbt, mada ne znam cije (koje zivotinje :P)
Kako nisi video to, jos proslog aprila sam ti slala te slike (ja mislim da jesam).

Eh, koliko mi je samo draza na primer Foreword - sa onako jeftinim i tupavim spotom, al stvar kida...
nego ovaj naizgled skup i bolesno nabudzen spot, uz pesmu koja je totalno ispod njihovog proseka :roll:

reklo bi se da su se tada probijali muzikom, a sada se probijaju... hm, chime?!

a tek komentari riba za spot, ijaaaaaaaaaoooooo :chelo:
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Nienora u Sre Mar 30, 2011 8:17 pm

Ahaha skinuli su ga sa youtubea zbog seksualnih scena :D

neka probaju da ga okace na neki drugi tjub, na kom ce biti ok :mrgreen:
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Pauleta u Sre Mar 30, 2011 10:08 pm

haha, to je istina, meni prva polovina spota skroz odgovara, tacnije ona tamnija scena :mrgreen:
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

PrethodniSledeća

Povratak na Muzika