[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - KO JE NAJJACI SASMIV NAJACI BAJA U KNJIZI

KO JE NAJJACI SASMIV NAJACI BAJA U KNJIZI

Diskusija o postanku, istoriji i geografiji Srednje zemlje...

Moderatori: alcesta, Aradela, Fingon

KO JE NAJJACI SASMIV NAJACI BAJA U KNJIZI

Postod Valhalla u Čet Dec 04, 2003 9:55 am

izaberite izmedju ekoliko baja najjacih, ali u ovo ne ulaze Ainuri i Majari
Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Jul 13, 2003 3:13 am

Postod seedlingstars u Čet Dec 04, 2003 10:24 am

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Nov 24, 2003 2:06 pm

Postod Telcontar Elessar u Čet Dec 04, 2003 6:09 pm

Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine, sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt
I reload my gun, get ready to run
Fuck your life I'm just having fun
Your time is up, I'll never stop
I'll make you rot, I'll fill your grave
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Jan 28, 2003 4:38 am

Postod Shieldmaiden u Čet Dec 04, 2003 10:37 pm

Imrahil od Dol Amrota - visoko plemicko poreklo, malo vilenjacke krvi (ako je tacna ona legenda o imrazoru), zivi na kul mestu a plus je heroj rata za Prsten.

Od baja iz Silmariliona.. hmm Finrod Felagund
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 8:54 pm

Postod Archmage u Pet Dec 05, 2003 12:48 am

1. Finrod;
2. Beren;
3. Fingolfin.
Help us Lords of Kobol
Let us walk the path of righteousness
And lift our faces unto your goodness
We offer this prayer

http://anonimus79.deviantart.com/
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sre Jan 02, 2002 1:21 am

Postod Eärendil The Mariner u Pet Dec 05, 2003 12:48 am

Umm... sve je to fino, ali je baja nad bajama - Eärendil. Read my signature and weep... 8)

Ne, stvarno, u odnosu na rođenjem date mogućnosti, EtM je daleko najmoćniji lik u kompletnom Tolkien-ovom djelu. Ovih dana je NZ Strider na TORn-u postovao jednu staru pjesmu o Eärendil-u i malo poznate činjenice - Tolkien je od svog svijeta iz svojih djela prvo "smislio" Eärendel-a, pomorca koji svojim brodom plovi nebesima. Tada nije bilo još ni pomena o Silmarilima, tako da je EtM prvo imao jako sjajne cipele! :lol:
Sing forever, proud and strong,
Anthem of life, conquering song.
Though times of fate onwards run,
The song of hope, once begun,
Will ever more remain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Sep 05, 2003 1:40 am

Postod Shieldmaiden u Pet Dec 05, 2003 12:59 am

Da, to je istina. Bukvalno je prva recenica koja je zapocela mit imala njegovo ime u sebi. Medjutim bilo je EarendEl a ne IL. Bese to davnog leta 1914 godine kad je napisao pesmu pod imenom 'The Voyage of Earendel".

On jeste jedan od najvaznijih likova Silmariliona ali ovde je tema BAJA. A kad se kaze BAJA ja odmah zamislim nekog mnogo mocnog motherfuckera, da prostite na mom klachanskom ;).
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Postod Telcontar Elessar u Pet Dec 05, 2003 1:42 am

Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine, sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt
I reload my gun, get ready to run
Fuck your life I'm just having fun
Your time is up, I'll never stop
I'll make you rot, I'll fill your grave
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Jan 28, 2003 4:38 am

Postod Eärendil The Mariner u Pet Dec 05, 2003 3:45 am

Will ever more remain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Eärendil The Mariner u Pet Dec 05, 2003 3:51 am

Evo, da pojasnim:

"...seeing that his hosts were overthrown and his power dispersed, Morgoth quailed, and he dared not to come forth himself. But he loosed upon his foes the last desperate assault that he had prepared, and out of the pits of Angband there issued the winged dragons, that had not before been seen; and so sudden and ruinous was the onset of that dreadful fleet that the host of the Valar was driven back, for the coming of the dragons was with great thunder, and lightning, and a tempest of fire.
But Eärendil came, shining with white flame, and about Vingilot were gathered all the great birds of heaven and Thorondor was their captain, and there was battle in the air all the day and through a dark night of doubt. Before the rising of the sun Eärendil slew Ancalagon the Black, the mightiest of the dragon-host, and cast him from the sky; and he fell upon the towers of Thangorodrim, and they were broken in his ruin..."

Mene ne možete ubijediti da nije BAJA onaj koji uleti u borbu kada su Valar ustuknuli, i ubije najmoćnijeg od krilatih ZMAJEVA, a pri svemu tome je rođen sa krvi smrtnika... Wow, naježim se svaki put kad pročitam ovaj pasus... EtM rocks! 8)
Will ever more remain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Shieldmaiden u Pet Dec 05, 2003 4:54 am

Okej, ajde, slazem, se. Earendil je takodje mighty baja motherfucker ;).
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Postod Aradela u Pet Dec 05, 2003 8:00 am

Ereinion Gil-Galad
Beleg Kutalion
Finrod Felagund
Glorfindal
Ehtelion
Eglamoth
Kazes mi da moram da nestanem
Kao cvece koje negujem
Nista od mog imena da ne ostane
Nista slavno da ne postane
Ali jos su mlade baste koje zalivah
Pevace se opet pesme koje pevah.

moj blog http://doktorkabg.blogspot.com/[/color]
Korisnikov avatar
tresnje
tresnje

Pridružio se: Ned Jan 13, 2002 12:14 am

Postod Ora u Sub Dec 06, 2003 10:29 am

In the black wind the stars shall die,
and still on gold here let them lie,
till the dark lord lifts his hand
over dead sea and withered land.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Čet Apr 24, 2003 5:47 pm

Postod Eladan u Pon Dec 08, 2003 2:32 pm

...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Pridružio se: Pet Jul 12, 2002 7:16 am

Postod Aradela u Uto Dec 09, 2003 7:50 am

Kazes mi da moram da nestanem
Kao cvece koje negujem
Nista od mog imena da ne ostane
Nista slavno da ne postane
Ali jos su mlade baste koje zalivah
Pevace se opet pesme koje pevah.

moj blog http://doktorkabg.blogspot.com/[/color]